Dienstverlening

Onze kracht is het leveren van integrale adviesoplossingen. Wij verzorgen hierbij de adviestechniek en de adviseurs, het ontwerp van de campagne en de kanaalstrategie. Onze adviesoplossing wordt vaak ingezet als onderdeel van een brede klantcontact campagne. Klanten dienen te worden gebeld, gemaild of aangeschreven. Daarnaast is het cruciaal om de klant de mogelijkheid te bieden om vragen te stellen over producten, het advies of ontvangen offertes. Op het moment dat de klant dit wil en via het kanaal dat voor de klant het meest prettig werkt.

Omdat wij niet alleen een goed advies willen geven maar klanten een optimale ervaring willen bieden werken wij met partners om invulling te geven aan de verschillende kanalen binnen de klantreis. Samen met onze partners Webhelp, EDR, ServicePoint Paragon en Eerstestap.nl kunnen wij de volledige afhandeling van het adviesproces verzorgen: van eerste contact tot en met offerte, van advies bij de klant thuis tot online bedieningsconcepten. Wij leveren ook deeloplossingen op gebied van kennis, capaciteit of tooling.

Over ons

Netvice is in 2014 opgericht door een aantal leden van het management team dat binnen Nationale–Nederlanden verantwoordelijk was voor de klantcontact operatie van het levenbedrijf.

Contact

Klik hier om ons een bericht te sturen.

Adres: Aphroditestraat 37, 5047 TW, Tilburg
Telefoon: 085 - 8000 150
E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.