Werkwijze
Wij bundelen kennis & ervaring, slimme tooling en een groot schaalbaar adviesnetwerk. Daarmee bieden we een flexibiliteit, een pay-per-use prijsmodel, korte lead time voor projecten en lage kosten per advies.
Kennis & Ervaring
Wij werken vanuit een zeer uitgesproken visie op advies en klantgedrag. Door onze kennis en ervaring op gebied van hersteladvies woekerpolis vormen wij de best practice op gebied van preventie en recovery. Door onze uitgebreide management ervaring in klantcontact en in de financiële sector kennen wij financiële instellingen van binnen en buiten. Wij kunnen daarom als geen ander zorgen dat onze dienstverlening aansluit op de bestaande operatie en helpt om deze te versnellen.
Capaciteit
Wij hebben een uitstekende toegang tot adviescapaciteit (gediplomeerde adviseurs en call agents). Onze operatie is zeer flexibel en schaalbaar: van tientallen tot duizenden klantcontacten en adviezen per week.
Techniek
Onze adviseurs werken op basis van slimme innovatieve scripts. Onze tooling neemt een groot deel van het advieswerk over. De adviseur kan zich daardoor optimaal richten op het contact met de klant en deze op afstand van advies voorzien. Wij zorgen op deze wijze voor een gecontroleerd proces en uniformiteit van adviesgesprekken en rapporten. Wij loggen elke stap in ons proces en rapporteren hier uitgebreid over aan onze opdrachtgevers. Onze tooling is zeer flexibel en snel in te richten.
Dienstverlening
Dienstverlening
Onze kracht is het leveren van integrale adviesoplossingen. Wij verzorgen hierbij de adviestechniek en de adviseurs, het ontwerp van de campagne en de kanaalstrategie. Onze adviesoplossing wordt vaak ingezet als onderdeel van een brede klantcontact campagne. Klanten dienen te worden gebeld, gemaild of aangeschreven. Daarnaast is het cruciaal om de klant de mogelijkheid te bieden om vragen te stellen over producten, het advies of ontvangen offertes. Op het moment dat de klant dit wil en via het kanaal dat voor de klant het meest prettig werkt.
Omdat wij niet alleen een goed advies willen geven maar klanten een optimale ervaring willen bieden werken wij met partners om invulling te geven aan de verschillende kanalen binnen de klantreis. Samen met onze partners Webhelp, EDR, ServicePoint Paragon en Eerstestap.nl kunnen wij de volledige afhandeling van het adviesproces verzorgen: van eerste contact tot en met offerte, van advies bij de klant thuis tot online bedieningsconcepten. Wij leveren ook deeloplossingen op gebied van kennis, capaciteit of tooling.
Werkwijze
Werkwijze
Netvice heeft zich gespecialiseerd in advies op afstand. Onze adviseurs helpen klanten telefonisch en kunnen klanten, wanneer wenst, via een videochat verbinding mee laten kijken. Uiteraard kunnen we ook klanten thuis bezoeken. Het grootste deel van onze klanten voelt zich, met ons advies op afstand, echter prima geholpen. Een adviesproces richten wij altijd op maat in voor onze opdrachtgever maar ziet er bij ons in het algemeen als volgt uit.
Samen met de opdrachtgever voeren wij een uitgebreide bestandsanalyse uit om per segment van klanten de ideale aanpak en klantreis te bepalen.
Wij verzorgen een outbound bel campagne of klanten nemen zelf contact met ons op voor het maken van een afspraak (wij garanderen dat klanten binnen een week een adviesgesprek hebben).
Wij bevestigen de afspraak en laten weten welke gegevens de klant tijdens het gesprek beschikbaar dient te hebben
De klant wordt op het afgesproken moment gebeld door een van onze adviseurs. Deze brengt in het gesprek de situatie, wensen en mogelijkheden in beeld.
De klant ontvangt binnen 2 weken een persoonlijk adviesrapport.
De adviseur is beschikbaar om eventuele vragen over het rapport te beantwoorden ente helpen bij de vervolgstappen.
De verzekeraar ontvangt het volledige dossier, de juiste formulieren en een volledige audittrail.
Netvice geeft onafhankelijk advies en bemiddelt niet in financiële producten.