De kracht van Netvice is het leveren van integrale adviesoplossingen. Wij verzorgen hierbij de adviestechniek en de adviseurs, het ontwerp van de campagne en de kanaalstrategie. Onze adviesoplossing wordt vaak ingezet als onderdeel van een brede klantcontact campagne. Klanten dienen te worden gebeld, gemaild of aangeschreven. Daarnaast is het cruciaal om de klant de mogelijkheid te bieden om vragen te stellen over producten, het advies of ontvangen offertes. Op het moment dat de klant dit wil en via het kanaal dat voor de klant het meest prettig werkt.
Omdat wij niet alleen een goed advies willen geven maar klanten een optimale ervaring willen bieden werken wij met partners om invulling te geven aan de verschillende kanalen binnen de klantreis. Samen met onze kanaalpartners kunnen wij de volledige afhandeling van het adviesproces verzorgen: van eerste contact tot en met offerte, van advies bij de klant thuis tot online bedieningsconcepten. Wij leveren ook deeloplossingen op gebied van kennis, capaciteit of tooling.
JAM-IT werkt samen met Mendix om laagdrempelig, voordelig en snel applicaties te kunnen realiseren. Met innovatieve technologie kunnen wij u helpen om uw bedrijfsdoelstellingen te realiseren.
Charco & Dique beschikt niet alleen over gedetailleerde kennis van de steeds veranderende financiële wet-en regelgeving, maar heeft als geen ander de ervaring in huis om klanten te ondersteunen bij de toepassing ervan. Soms strategisch, soms pragmatisch maar altijd duurzaam en met vooruitziende blik. Het team van Charco & Dique bestaat uit specialisten met ervaring als toezichthouder, accountant, jurist, compliance officer, risk manager, advocaat en consultant.
Netvice werkt met Charco & Dique samen om invulling te geven aan tactische en strategische vraagstukken rondom zorgplichtdossiers. Zo hebben wij samen een mooie oplossing voor aflossingsvrije hypotheken ontwikkeld
Eerstestap.nl helpt grote klantorganisaties al meer dan 5 jaar om hun klantprocessen te vernieuwen en te optimaliseren. Het gaat hierbij om banken, verzekeraars, pensioen aanbieders, adviesketens, ziekenhuizen en klinieken. Hierbij ligt de focus altijd op de consument. Want als die het proces begrijpt en gemakkelijk vindt, plukt de opdrachtgever de vruchten.
Verleen online hoogwaardige service aan uw klanten, zonder dat hiervoor de traditionele inzet van veel mensen nodig blijft. Eerstestap.nl kent haar markten door en door. Met behulp van een bewezen, compleet en veilig platform, kan Eerstestap.nl vele vormen van klantprocessen snel en goedkoop online brengen.
Webhelp Nederland is al meer dan 30 jaar de expert in klantcontact en marktleider in Nederland. Sinds april 2014 maakt het voormalige SNT deel uit van de Webhelp Group, de wereldwijde specialist in business proces outsourcing en customer experience.
Het is de missie van Webhelp om aan ieder klantcontact waarde toe te voegen. Daarom werken bij Webhelp specialisten op het gebied van multichannel inbound en outbound klantcontact en procesoptimalisatie. Met haar kennis van gesprekstechnieken, het analyseren van gespreksdata en het reduceren van operationele kosten, geeft Webhelp passend advies voor het optimaal inrichten van uw klantcontact.
Daarnaast zorgen meer dan 3.500 goed opgeleide en gemotiveerde medewerkers via telefoon, e-mail en het web voor excellente dienstverlening met ‘Passie voor Klantcontact’. Webhelp levert haar diensten 24/7 vanuit contact centers in Nederland en Suriname, of bij u op locatie. Webhelp werkt voor grote A-merken en is in Nederland goed vertegenwoordigd in de sectoren telecom, energie, bank- en verzekeringswezen en overheid.
Netvice is in 2014 opgericht door een aantal leden van het management team dat binnen Nationale–Nederlanden verantwoordelijk was voor de klantcontact operatie van het levenbedrijf.
Klik hier om ons een bericht te sturen.