Werkwijze

Netvice heeft zich gespecialiseerd in advies op afstand. Onze adviseurs helpen klanten telefonisch en kunnen klanten, wanneer wenst, via een videochat verbinding mee laten kijken. Uiteraard kunnen we ook klanten thuis bezoeken. Het grootste deel van onze klanten voelt zich, met ons advies op afstand, echter prima geholpen. Een adviesproces richten wij altijd op maat in voor onze opdrachtgever maar ziet er bij ons in het algemeen als volgt uit.

Samen met de opdrachtgever voeren wij een uitgebreide bestandsanalyse uit om per segment van klanten de ideale aanpak en klantreis te bepalen.
Wij verzorgen een outbound bel campagne of klanten nemen zelf contact met ons op voor het maken van een afspraak (wij garanderen dat klanten binnen een week een adviesgesprek hebben).

Wij bevestigen de afspraak en laten weten welke gegevens de klant tijdens het gesprek beschikbaar dient te hebben
De klant wordt op het afgesproken moment gebeld door een van onze adviseurs. Deze brengt in het gesprek de situatie, wensen en mogelijkheden in beeld.

De klant ontvangt binnen 2 weken een persoonlijk adviesrapport.
De adviseur is beschikbaar om eventuele vragen over het rapport te beantwoorden ente helpen bij de vervolgstappen.
De verzekeraar ontvangt het volledige dossier, de juiste formulieren en een volledige audittrail.

Netvice geeft onafhankelijk advies en bemiddelt niet in financiële producten.

Over ons

Netvice is in 2014 opgericht door een aantal leden van het management team dat binnen Nationale–Nederlanden verantwoordelijk was voor de klantcontact operatie van het levenbedrijf.

Contact

Klik hier om ons een bericht te sturen.

Adres: Aphroditestraat 37, 5047 TW, Tilburg
Telefoon: 085 - 8000 150
E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.