Netvice levert schaalbare kracht achter de nodige capaciteit.

Een dynamische Call Service.

Wij hebben een uitgebreid ecosysteem van agents dat flexibel inspeelt op het aanbod. Hierbij zijn 1.000 gesprekken per dag geen grote uitdaging.


Door ons dynamische netwerk kunnen we direct op- en afschalen, naar de behoefte van de campagne. Onze agents werken volgens een goed doordacht protocol, ondersteund door geavanceerde tooling en een robuuste IT-architectuur. Door deze gescripte en template-gestuurde aanpak kunnen zij voorspelbare, uniforme gesprekken voeren en consistente resultaten bereiken, terwijl zij zich volledig kunnen richten op hun activerende rol.

Een echte boost door snel te schakelen.

Bij Netvice zijn we voorbereid op de veranderingen in de financiële wereld en passen we onze tooling en dienstverlening razendsnel aan. Of het nu gaat om acute dossiers, wij schakelen meteen en bieden oplossingen. ‘Gisteren gebeld, vandaag hersteld’ is hoe wij werken. Onze aanpak geeft jouw organisatie een boost door obstakels tijdig te spotten en direct op te lossen.


17.000 gesprekken in 3 weken afhandelen;
bij Netvice efficiënt en effectief uitgevoerd!
 

Effectief aan de slag met de juiste strategische support.

Outsourcing.

Wij bieden totale ontzorging, managen een complete Call Service en ontwikkelen de benodigde tools. Onze tooling is naadloos
te integreren binnen jouw organisatie
zodat alles optimaal functioneert. 

De juiste tooling.

Wij ontwikkelden onze eigen white-label tooling, speciaal gebouwd met gedragswetenschappelijk bewijs, omdat bestaande oplossingen met ons gedragsmodel nog niet bestonden.

Automatische dataverrijking.

Bij Netvice is dataverrijking tijdens klantcontacten een kernonderdeel van onze aanpak. Onze unieke werkwijze stelt je bedrijf in staat om op een veilige en conforme manier waardevolle klantinformatie te verzamelen en benutten. Door tijdens elk klantcontact deze dataverrijking toe te passen, verbetert Netvice moeiteloos het inzicht in jouw klantenbestand en versterkt het de klantrelaties.

Dit leidt niet alleen tot een verbeterde klantbeleving, maar ook tot een groeiend klantenbestand vol waardevolle inzichten.

Marleen Schellekens-01408 groot.jpeg

Een snelle schakel.

Wim van Dun

Een echte in-house support ervaring.

“Bij Netvice leveren we echte backoffice ondersteuning die verder gaat dan standaard outsourcing. Onze dynamische Call Service zorgt ervoor dat onze agents snel kunnen inspelen op de behoeften van onze opdrachtgevers. Deze aanpak heeft al geleid tot meerdere succesvolle opschalingen, waarbij we moeiteloos konden meebewegen met de groeiende vraag.

Tijdens elk klantcontact verrijken onze adviseurs en agents automatisch de klantdata, zodat het klantdossier altijd actueel is en waardevolle inzichten biedt. Het resultaat? Een service die aanvoelt als een persoonlijke in-house support, maar met de schaalbaarheid en kracht van outsourcing. Persoonlijkheid en kracht staan bij ons centraal, en we zijn er trots op dat we hiermee voor elke opdrachtgever het verschil kunnen maken.”

Toekomstgericht.

Door vooruit te kijken en trends te analyseren, zorgen we ervoor dat klanten altijd voorbereid zijn op toekomstige ontwikkelingen en kansen.

Up-to-date data.

Wij zorgen ervoor dat alle klantdata continu worden bijgewerkt, zodat onze opdrachtgevers altijd profiteren van de nieuwste informatie.

Persoonlijk aanbod.

Een persoonlijk aanbod maakt het verschil. Dus stemmen wij onze strategie af op de unieke behoeften van elke klant om maximale waarde te bieden.

Vandaag nog starten.

Actie ondernemen begint nu. Wij geloven in de kracht van onmiddellijke stappen, zo kunnen opdrachtgevers vandaag nog beginnen.

Een outsourcing die voelt als in-house capaciteit.

Samen op weg naar blije klanten die converteren!