Aan de slag met de juiste kennis.
Welkom in onze kennisbank! Door de jaren heen hebben we veel kennis opgedaan en toegepast in de wereld van financiële dienstverlening. We kunnen deze kennis voor onszelf houden, maar vinden het belangrijk dat iedereen binnen onze wereld kan verbeteren en groeien en dat dit ook van belang is voor een duurzame toekomst.
Zelf een klantcampagne gaan draaien? Dit moet je weten!
Wil je meer klanten aantrekken of bestaande klanten overhalen om nieuwe producten af te nemen? Dan is een goed doordachte klantcampagne een must. Maar wist je dat het opzetten en uitvoeren van een succesvolle campagne veel meer omvat dan alleen een aantrekkelijke boodschap?
KYC in 5 stappen geactiveerd: Zo verhoog je de klanttevredenheid en conversie in de financiële sector
In de financiële sector is Know Your Customer (KYC) een onmisbaar onderdeel van het compliance proces. Het verifiëren van de identiteit van klanten is niet alleen een wettelijke verplichting, maar draagt ook bij aan het voorkomen van fraude. Daarnaast is het een essentieel onderdeel bij...
Nudgen en boosten: Psychologie als brandstof voor je campagne
Bedrijven maken steeds vaker gebruik van psychologische technieken om ons gedrag te beïnvloeden. Maar hoe werkt dat eigenlijk? En hoe kun jij deze technieken, ook wel nudging en boosten genoemd, inzetten om jouw campagnes een boost te geven en ...
De bouwstenen van goede conversie: Meer dan wat je denkt
Stel je voor: je hebt een fantastisch product of dienst. Je weet zeker dat het precies is wat je klanten nodig hebben. Maar hoe zorg je ervoor dat ze ook daadwerkelijk bij jou kopen? Het antwoord ligt in de conversie. Het is dat magische moment...
De combinatie van de juiste kennis met de juiste tooling en acties.
Daarmee kunnen we samen nu al aan de slag gaan!