Wij zijn de by-pass
voor je organisatie
.

Jouw
bedrijf

Netvice fungeert als een persoonlijke schakel met jouw klanten. Als verlengstuk van je organisatie beheren we campagnes die resulteren in hoge conversies, waar zowel jij als je klant tevreden mee zijn. Zo bieden we zorgeloze ondersteuning met het gewenste resultaat.

Jouw
klant

Data verzameling en analyse

Activatie

Motiveren

Borging.

Marleen Schellekens-197 groot.jpeg

Snel en naadloos samenwerken.

Complete aanvulling op jouw diensten.

Wij bieden volledige ontzorging voor jouw klantcontact. Ondanks dat we dit niet bij jou in-house doen, laten we het wel zo voelen. We staan dicht bij jouw organisatie en bij de klant. Door onze white-label tooling ontstaat er een naadloze onzichtbare integratie van onze diensten vanuit jouw merk. Zodat jij alle gegevens en inzichten bij elkaar hebt.

Persoonlijk campagnebeheer

Backoffice ondersteuning

Doelgedreven productconversie

White-label tooling

Persoonlijk advies

Schaalbare oplossing

Kwaliteit en veiligheid

Experts in:

Persoonlijk campagnebeheer.

  • Beleggingsverzekeringen

  • Aflossingsvrije hypotheken

  • Consumentenkrediet

  • Uitgebreide dossiervorming en nazorginrichting

  • Hoge conversie rond KYC en klantidentificatie/-verificatie

  • Risicoprofiel analyse


Grote ervaring met Aflossingsblij, woekerpolis en locked-up kredieten.

Productconversie.

  • Aanbod nieuwe productlijn 

  • Rationalisatie portefeuille

  • Wijziging pensioenregeling

  • Proposities als de volmacht- schadeverzekering en hypotheekverduurzaming

  • Commerciële visievorming

  • Cross- en deepsell

Een gestandaardiseerde persoonlijke werkwijze die klanten converteert.

  • Verrijken van klantdata

  • Hypotheekproducten

  • Toekomstig vermogensopbouw

  • Klantretentie

  • Backoffice ondersteuning

  • In- en outbound call ondersteuning

  • Call Service


Breed netwerk van flexibel inzetbare WFT-gecertificeerde adviseurs en agents. 

Backoffice ondersteuning.

Automatische dataverrijking.

Bij Netvice is dataverrijking tijdens klantcontacten een kernonderdeel van onze aanpak. Onze unieke werkwijze stelt je bedrijf in staat om op een veilige en conforme manier waardevolle klantinformatie te verzamelen en benutten. Door tijdens elk klantcontact deze dataverrijking toe te passen, verbetert Netvice moeiteloos het inzicht in jouw klantenbestand en versterkt het de klantrelaties.

Dit leidt niet alleen tot een verbeterde klantbeleving, maar ook tot een groeiend klantenbestand vol waardevolle inzichten.


Wat ze voor elkaar krijgen is hele complexe klantinteractie afbreken tot iets wat werkbaar is.”

Ik zie Netvice als proactief en echt als partner op strategisch niveau. Vervolgens ga je finetunen; en je gaat samen vooruit.”

Wat ze goed doen is adequaat en snel reageren op projecten; het is bij Netvice altijd stand-by staan. Goede bediening bij wensen.”

Transparant, modulair en kostenbewust.

Met onze modulaire aanpak bieden we een flexibele en transparante campagneopzet, zodat je precies weet waar je aan toe bent en efficiënt kunt budgetteren voor elke fase van de campagne.

Op het juiste moment persoonlijk klantcontact zoeken.

Zo leggen we samen een sterke basis voor de beste resultaten!