Samen werken aan campagnes die klanten centraal zetten.

Geavanceerde analyse

Flexibel en aanpasbaar

Efficiënte opschaling

Kwaliteit en veiligheid

Essentiële compliance.

Zorgplicht.

Wij nemen zorgplicht serieus. Ons team wordt regelmatig getraind en voert gedetailleerde analyses uit. Hierdoor zorgen we voor strikte naleving van compliance richtlijnen.

Ethiek en klanttevredenheid staan bij ons voorop. We waarborgen transparante communicatie , bieden uitstekende klantenservice en verzamelen feedback voor voortdurende verbetering.

Nazorg.

Wij beheren onze klantcampagnes rondom nazorg door middel van voortdurende communicatie, uitgebreide ondersteuning en regelmatige feedback.

Ons team zorgt ervoor dat klanten goed geïnformeerd en tevreden blijven. We bieden gepersonaliseerde nazorg, snelle probleemoplossing en blijven in contact om jullie diensten voortdurend te verbeteren.

KYC.

Netvice versterkt KYC en CDD door zelf- ontwikkelde tools die klantanalyse en contactmomenten vereenvoudigen. Dit verbetert zowel de initiële klantacceptatie als de voortdurende monitoring.

Daarnaast optimaliseert Netvice klantcontact met een geïntegreerd communicatiesysteem, waardoor informatie en verificaties sneller en efficiënter verlopen.

Netvice is jouw strategisch partner.

Zorgplicht maakt dat je blijvend moet vernieuwen om te kunnen voldoen aan wettelijke normen. Wij bieden volledig campagnebeheer met een focus op zorgplicht, nazorg en KYC (know-your-customer)-trajecten. Door met ons te werken voldoen je klant-interacties aan alle wettelijke en ethische normen en wordt je volledig ontlast op het gebied van compliance.

Door het leveren van gepersonaliseerde diensten en het creëren van een fijne klantervaring, stimuleren we niet alleen conversie maar ook duurzame relaties. Wij gebruiken technologie en gedragswetenschap om processen te stroomlijnen en te versterken, waarmee we altijd het menselijke aspect centraal blijven stellen.

Compliant werkwijze.

Door te voldoen aan wettelijke normen, zorgen wij ervoor dat advies en diensten altijd in het beste belang van de klant zijn, wat het vertrouwen verhoogt en de klantrelaties versterkt.

Op maat gemaakt.

Met slimme scripts en maatwerk adviestools kunnen we flexibele trajecten opzetten die passen bij de behoeften van elke individuele klant.

Persoonlijke aandacht.

Persoonlijke aandacht is voor iedereen anders. Bij ons krijgt de klant de aandacht op de manier die bij ze past. Dit doen wij met een adviseur die de tijd neemt, luistert en hen écht helpt.

Onze stappen.

Jouw
bedrijf

Jouw
klant

+80%
conversie
.

1. Data-analyse en doelgroep bepaling.

Een traject begint meestal met het analyseren van de beschikbare data. Vervolgens stellen we de klantreis vast en maken een opsplitsing in verschillende doelgroepen. Op basis van deze doelgroepen wordt de campagne verder vormgegeven.

2. Activatie van de klant.

Afhankelijk van het dossier en het vraagstuk wordt bepaald op welke manier de klantreis-optimalisatie gaat leiden tot activatie van de klant. Hiervoor maken we gebruik van het, door ons ontwikkelde, gedragsmodel. Dit is een belangrijke stap om resultaten te waarborgen.

3. Motiveren.

Onze medewerkers voeren op afstand verschillende soorten gesprekken met behulp van onze eigen maatwerk-tooling, afgestemd op de specifieke wensen van elke opdrachtgever. We kunnen honderden gesprekken per dag aan.

4. Borging.

De dagelijkse voortgang van de campagne is real-time inzichtelijk. Tijdens de campagne worden de resultaten per gesprek geborgd. Aan het einde zorgen we dat de keuzes, gegevens en inzichten worden terug geleverd in jouw bron-administratie. Zo kan jouw organisatie deze in de toekomst raadplegen.

Henk-Jan Boersma, founder

Klantgericht campagnebeheer:
de Netvice aanpak.

“Wij beheren iedere campagne op een unieke wijze, volledig afgestemd op de tone-of-voice en doelen van onze opdrachtgevers. Elk project start met een strategisch plan, gebaseerd op een gedegen analyse van het project, de doelgroep en de kernwaarden van onze klant. We streven naar campagnes die niet alleen effectief zijn, maar ook authentiek.

Wij zijn betrokken, luisteren actief en staan altijd klaar om advies en ondersteuning te bieden. Onze aanpak is erop gericht om de klant optimaal te bedienen en hen te helpen bij het bereiken van hun doelstellingen. Daarnaast bieden we flexibiliteit met aanpasbare schaalbaarheid, zodat campagnes kunnen groeien of verfijnen naar de behoeften.

Met onze frisse blik creëren we bij Netvice niet alleen doeltreffende campagnes, maar bouwen we aan duurzame relaties en resultaten waarmee zowel onze opdrachtgevers als hun klanten overtreffen in hun verwachtingen. Veel bedrijven hebben tijdelijk extra capaciteit nodig of moeten nieuwe skills ontwikkelen. Wij delen onze vaardigheden en skills met je organisatie, en leren je onze methode aan. We helpen je zo je organisatie te ontwikkelen en maken onszelf overbodig.”

Toenemende klantbinding.

We geloven in het creëren van toenemende klantwaarde. Onze aanpak is gericht op persoonlijke klantbegeleiding, waardoor klanttevredenheid en loyaliteit toeneemt.

Hoge product conversie.

We behalen hoge conversies door drempelverlagend te werken en effectieve, gerichte klantcommunicatie. Dit zorgt ervoor dat klanten in “beweging” komen. Dit resulteert in weloverwogen keuzes.

Dossiervorming.

Wij zorgen voor een duidelijke dossiervorming van de campagne, waarbij elke stap en keuze herleidbaar en inzichtelijk is. Dit zorgt voor een transparant en herleidbaar dossier.

Campagnebeheer

makkelijk gemaakt.

Innovatieve technologie.

Met behulp van onze eigen ontwikkelde innovatieve tools kunnen wij klantcampagnes gemakkelijk integreren, plannen, uitvoeren en monitoren. Onze technologie biedt real-time data en analyses, zodat we snel kunnen inspelen op veranderingen en resultaten optimaliseren.

Persoonlijke ondersteuning.

Ons team van experts staat altijd klaar om jouw organisatie te helpen met advies en ondersteuning. We bieden persoonlijke begeleiding bij elke stap van het proces, van strategieontwikkeling tot uitvoering, zodat we samen altijd de beste resultaten halen.

Geïntegreerde oplossing.

Onze tools kunnen volledig binnen jouw organisatie geïntegreerd worden, zodat alle aspecten van de campagne naadloos samenwerken. Of het nu gaat om klantsegmentatie of rapportage, wij zorgen ervoor dat alles efficiënt en effectief wordt beheerd.

Succesverhaal

Snel en accuraat advies gerealiseerd.

Onze opdrachtgever werd plots geconfronteerd met een complexe uitdaging. Door onverwachte nabetalingen in pensioenuitkeringen kwamen veel gepensioneerden in een lastige situatie terecht. Deze nabetalingen brachten financiële risico’s met zich mee, zoals hoge belastingaanslagen en kortingen op toeslagen. De onzekerheid leidde tot een stortvloed aan vragen en een dringende behoefte aan snelle, persoonlijke begeleiding.

Met onze ondersteuning kreeg de opdrachtgever de mogelijkheid om elk dossier individueel te bekijken en ieder klant een passend advies te geven. Het resultaat? Snel en accuraat advies waarmee gepensioneerden weer grip kregen op hun financiële toekomst.

Benieuwd hoe we dit hebben aangepakt? Lees de volledige case!

Met de juiste voorbereiding,
een strak plan van aanpak
en de tools om het goed te doen
.

Zo zet jij vandaag nog de eerste stap om aan de slag te gaan!